2020年4月2日星期四

黑酢家 嚴選丹波黑豆茶。女人補茶




年紀愈大愈明白到養生、保養的重要

好容易攰的我 好需要補腎

食太多藥丸類營養品

胃部功能弱的我 未必頂得順

所以飲茶都係我的另外選擇

-


黑酢家 的 嚴選丹波黑豆茶

日本製造 的 丹波黑大豆

非基因改造,無咖啡因,無添加 

我依家每日會將1個茶包加入約1公升熱水浸泡5-10分鐘

咁樣大約有4杯 可以一日入面慢慢飲 好方便

熱飲或者冷飲都好順口 味道清香又甘甜

-


丹波黑大豆有好多功能,有助於:

• 改善白髮、脫髮

• 血液循環、改善四肢冰冷、有助睡眠

• 健腸通便

• 消除疲勞、恢復體⼒

• 女⼠週期調理及更年期健康

• 對母乳餵奶之媽咪,有助上奶

• 產後坐月調理佳選

• 能夠舒緩雙眼的疲勞,適合用眼過度的現代人

• 黑豆不但補氣,且非常滋養,黑豆茶更為產後坐月調理佳選。

• 醋浸黑豆是養顏美容,消脂瘦身,經濟實惠的食材。

-


黑酢家的黑豆工場堅持用原豆

以「低溫烘焙」方法保留完整養分

烘烤過的黑豆比起未烘烤前有更多營養素

並且去寒氣 好適合女生喔!

產後坐月調理都可以~

-

如果有興趣購買,可以現在用我的優惠碼「2004MANDY」在黑酢家網店購買嚴選丹波黑豆茶,https://bit.ly/3dGntBs,有85折優惠。優惠期去到2020年5月31日,唔好錯過呀。

-

銷售點:銅鑼灣 Sogo、將軍澳 一田百貨、旺角/紅磡 SODA、牛頭角 美亞陳列室

-

Facebook:@KUROZUHK

Instagram:@KUROZUHK

Whatsapp : 94479470

#黑酢家 #KUROZUHK #日本直送 #丹波黑豆 #優質茶選 #OL懶人包 #女人補茶 #superfood #黑豆茶 #黑豆水







沒有留言:

發佈留言

新開張酒樓 Juicy招牌荔枝燒鵝

最近同家人去咗新開張「紅樓」飲茶🫖 「紅樓」係新蒲崗啟鑽苑商場新開張酒樓,佔地7500呎!附近終於有間有規模嘅酒樓😗 點咗燒味部的「招牌荔枝木燒鵝」試下,再叫多幾款點心。地方好大,好闊落。仲有少量座位係卡位坐得更舒適。 「招牌荔枝木燒鵝」💲138 香氣十足,陣陣荔枝木香味。...